måndag 26 november 2012

Alla ni som undrar över ZALLY

ZALLYS LÖÖP ÄR ÄNNU INTE PÅ VÄG, SÅ DET KÄNNS BRA, DÅ SOPHIA FÅR VALPAR I JANUARI..

OCH DET SKA BLI SÅ SPÄNNANDE ATT SE VAD DET BLIR FÖR FINA SMÅ KRABATER DENNA GÅNG Med snälla goa Sophia som mamma.
Trygg nog att lämna valplådan tidigt Precis som det ska vara....
Om flocken är trygg med varandra är Mamma trygg med dem, så skönt att veta!!

FÖR DEN FÖRSTA VALPKULLEN ÄR SÅ ÄLSKAD OCH UPPSKATTAD AV SINA ÄGARE..

Även Ainas och Ladys valpkull blev ur den synpunkten toppen, du kan släppa i hop dem med vad som helst och kan lita på dem..

Toppen temperament

Framförallt att de är så snälla och goa, du kan göra vad du vill med dem och lita på dem i alla lägen med liten som stor...
Sen att de dessutom blev så fina är ett pluss

Jag vet inte hur många gånger Ladys, Ainas valpköpare och nu Sophias berättare om hur glad och stolt jag ska vara som uppfödare att få fram dessa snälla cockerspaniels som det säger de kan LITA PÅ I ALLA LÄGEN!!
Mamma Lady med sina tre valpar Sophia,Esther och Leon

Är så glad över det..

Nu sist var det Sigge med familj, som sa det flera gånger hur stolt jag ska vara över deras fina Mentala psyke!!

Jag tackar Maggan för att jag fick chansen att köpa Lady och att hon förde sitt milda fina sätt med sig till sina avkommor!!

SEN SIST MEN INTE MINST, TACK ALLA FINA VALPKÖPARE!!!


Olivia och hennes avkommor, ska jag berätta om en annan dag......

3 kommentarer:

Vi på North Bend sa...

Förstår att Dina valpköpare verkligen är nöjda med sina gunstlingar! Och så skoj för Dig att känna att Du lyckats. Tyvärr avlas det ju ibland på hundar med inte så god mentalitet.
Jag själv säger bara, JÄRNSPIKAR, att vi inte hade en kamera när Sockerbullen låg på rygg och fiffiga Fiffi tar ett högt språng o landar på hans mage o där ligger de o sprattlar!!! Helt obetalbart o otroligt. Vilka gullungar!

Skånemamma sa...

Som valpköpare till en av Sophias valpar i hennes första kull kan jag bara instämma med Petra. Dessa hundar är något utöver. Jag älskar alla mina hundar, 3, men den mest kompletta av dem alla är min lilla Selma. Hon upphör aldrig att förvåna. Jag var lite orolig när vi skulle på den stora valputställningen i Malmö, Selma hade ju inte varit utan sina systrar innan och det är en stor utställning. Än en gång visade lilla Selma vilken supertjej hon är. Hon var lugn som en filbunke och skötte sig super hela dagen. Mitt bäst betyg jag kan ge Näckrosdammens hundar...jag står i kö för ännu en Sophiavalp, bättre betyg än så kan jag nog inte ge.

Annelie o Co

Vi på North Bend sa...

Annelie undrade en gång var Du hittar alla fina hundar men jag undrar VAR hittar Du alla goa valpköpare??!!!