söndag 2 december 2012

Tidig morgon runda och SNÖÖÖÖ

Alla älskar snön, valparna skulle ut och kissa flera gånger i natt och jag tror det var snön som lockade..

De for runt som små skållade råttor i snön, HÄRLIGT!!!
klicka på bilden så blir den större..
 cockersträck på alla kort, för när den ena står still börjar den andra springa i den härliga snön...
 vid tennisplanen, härlig snö...

 Upp på vår egna lilla stig...

 Upp för branta backen...
 Tennisbollar och kanin lortar, toppen:-))

 allt måste luktas och genomforskass,,,,

 mycket spring i benen...


 LADY och Sophia

 Sen lite bus för liteN Frida i trädgården...
Hon tycker oxå det är toppen med snö...

3 kommentarer:

Skånemamma sa...

VIsst var det härligt att se vovvarna i snön, känner riktigt glädjen hos dem i dina bilder. Mina var helt galna och ville aldrig gå in igen de och dottern var ute hur länge som helst, vilket innebar att man vackert själv fick stanna ute. Tur man har bra kläder...Ps jag älskar snö jag också!!

Annelie o Co

Vi på North Bend sa...

Vilka härliga vinterbilder från vår kära tennisbacke! Visst är det skoj med snörace! Nu skall vår goe sockerbulle berätta vad han gjorde i morse med egna ord, " okey, mamsen öppnade dörren o på en sekund såg jag ett underbart vinterlanskap. VROOOOM, ut genom dörren
och rusade fram o tillbaka. Fick syn på mamsen som kom med Sydsvenskan, tvärvände o satte kurs mot henne, i minst 190, öronen stod rakt ut. Fokuserade på målet, tänkte springa mellan hennes ben!
Good idea! Gick bra med huvudet men min muskulösa bringa satte .....
TVÄRSTOPP! Att mamsen lyckades hålla sig på benen är en gåta men omskakad blev hon, ho ho ho. Järnspikar vilken tur hon inte satte sig på mig!!" Ha det gott i snön!

Valpbloggar och dagbok sa...

hahahaha