söndag 24 mars 2013

Beppe och Lisa på Malmö internationella utställning

Båda fick Exellent, Beppe blev dessutom placerad som nummer 3 SKOJ!!!
Båda var jätte duktiga, så jag har inget att klaga på...
Gossip fick Verry Good och har nu börjat sin oficiella utställningskarriär... TOPPEN
Wille fick Very good och har nu oxå börjat för året, toppen EWA...
Är GLAD

Jag ska få fina bilder, men tills dess lägger jag ut de jag fått av Towe och Jenna, tack...
 Gossip och Lisa, halvsystrarna....
 I Gossip och Lisas klass var där ca 15-16 Juniortikar..
 Lisa, Duktig
 Jag och Beppe
 Snygga Beppe

 Tror det var alla Juniorhanarna6 eller kanske 7 stk
 Beppe står fint....
 

1 kommentar:

Vi på North Bend sa...

TJOHOOOOOOO! Superstort GRATTIS!!
Näckrosdammen rules! Beppeboy är absolutely lovely och Lisa riktigt stilig tjej!!
Klem till er!