måndag 16 juni 2014

I dag hade vi besök av Fiffi och Freja med Matte Marita och två till....

 Hej Freja...
 E...h Hej...
 Fiffi skulle oxå trimmas, men hon tyckte något annat....
 Hej syster..
 Tjena...

 Så här såg jag ut innan trimmningen...

Undertiden som jag trimmade Freja, så tog Marita och hennes två barn med sig Sophia, Olivia, Frida, Charlie och Beppe på en skogspromenad.. Tack för det
så härligt och nyttigt för dem att kunna få följa med er en sväng och det underlättade ju även för mig..
Tack...

 Sen blev jag så här söt och fin...
 Puss på dig syster...
 Så fina små flickor...
 Charlie var nyfiken på Freja...
 Alla ville Ha Jamies godis:-)) hm tror Frida mest...
 Vi gillar vatten....
 I denna värmen...
 Jag fick hjälp med lite fotografering av Coco och Frida oxå...
 De växer och växer...Frida är nästan färdig trimmad nu...
 Som avslutning OLIVIA Med TENNISBOLLEN vad  annars...
Så härligt att äntligen få se lilla Freja, hon växer och frodas och har det bra.... vi ses snart igen....

Inga kommentarer: