måndag 10 november 2014

Helgen och lite till...

I går Söndag så tog jag med mig min kennel flicka ner till Malmö valp. Visste att en från Jax-ons sista valpkull skulle ställas där. Endast 4 månader och några dagar.Åke heter han..
Så gosig valp va han,sprallig glad busig och så Söt...




Sen har Näckrosdammens  Sweetheart  Babie  Freja flyttat till sin nya familj.
Och det verkar som att allt funkar bra,förutom ensam hets träningen.  Hon har ju aldrig varit alldeles själv,sprallig det tränas för fullt. ..
lycka till med den bustjejen. .



Frida löper ännu inte och Beppe blir kanske pappa i Januari.
Vi är ute och går mycket i skogen just nu och myser annars inne och blir nog så fina som aldrig förr med en kennel flicka som vill lära sig trim borsta och klippa klor mm😀😀😁

Jag har oxå fått bilder på en valp efter Näckrosdammens mon cherie Clara, som heter Gonzo . 8 månader..


vilken fin valp hon fått. Tack för att jag fick  se bilder Kylle, som trimmat honom.
Clara som valp 7 månader
 Och Mormor Näckrosdammens Coco Chanel




Inga kommentarer: