torsdag 18 september 2014

I dag gick vi till skogs i härligt höstväder...

 Vilken härlig dag...Såå länge sedan vi var här i denna skogen och gick, tror aldrig frida Charlie och Beppe varit här...
 Men alla 5 tyckte det var så härligt att kunna springa och busa, lufsa, lukta och bara vara hundar..
 Tog ett tag innan jag hittade vart vi var.. Vi kom inte alls ut där jag hade tänkt, men vad gör väll det...
 Hundarna njöt varenda minut och Jag oxå, så härligt.. Detta ska vi göra fler gånger..
Nästa gång tar vi Mjölkalånga, i dag kunde vi inte riktigt för vi ska på kurs i kväll, Charlie och jag... Så vi hade en tid att passa...
 Vi såg många jakttorn, eftersom vi inte går på några stigar precis....
 Skutt över stock och sten...
 Över och under...
 Inga kantareller hittade vi, men vi såg två stycken i slutet av skogen som plockade, svamp tror jag...

 Vi hade ett litet mellanmål med oss...

 Lite torkad strupe, gillar alla jättemycket...

Många olika slags skogar gick vi genom...


 Självklart hade de vattenpauser ...Här fanns en övergång mitt i skogen, inte dåligt!!
 Jakt torn..

Vi stannade vid näckrosdammens och plockade pinnar från pälsarna, behövdes en del..

Nu hem och vila en timme, sen sticker vi på kurs och där träffar vi Gossip oxå, spännande att se hur hon mår och om det verkar som att det är några små i magen...

Inga kommentarer: