lördag 8 november 2014

Hösten är vacker..

Men hundarna aldrig så vackra när de kommer hem igen..
Men lyckliga:-)

I dag har vi gått milen, där måste vi tyvärr vara lösa, men sen i slutet så tar Matte en annan väg och där springer vi allt vad vi bara orkar.. Åt höger vänster fram och tillbaka och just då när vi tyckte livet var så härligt försökte Matte ta fina bilder på oss....

Gick ju givetvis inte alls att göra....
Men bilder blev det ändå..

På lyckliga hundar...

 Följ grönt, i dag känndes stegen jätte lätta, så snart så joggar vi hela milen..
 Sen som sagt, våran bensträckare efter att vi gått milen...
 och den är toppen..

 Alla förutom Sophia, som gärna sparar på de snabba stegen....

 Gruppkortet, är inget att skryta med, när det var så mycket roligare att springa i skogen..

 MINA GUMMOR två 5 åringar och en 2 åring..
Beppe gillar vatten så mycket att han måste lägga sig allt han kommer över..
 MINA GUBBAR
En 2 åring och en 1 åring

 Hösten är härlig...
I dessa Facebooks tider...glömmer jag ibland bort bloggen,då det är så mycket lättare att skriva och sen bara lägga in på facebook...
Så kika gärna in på min facebook sida om det verkar länge sedan jag skrev här!!������jag heter där: Petra Qvant Näckrosdammens kennel. . 
Välkommna!!

Självklart är bloggen kvar,försöker skriva minst någon gång i veckan hör MINST!!

Inga kommentarer: