söndag 3 maj 2015

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BEPPE

3 år har redan gått....
Vi har hunnit med en del, men ännu finns det mycket att utforska.....

Valpkullar har det blivit 4 stycken förra året och 1 och 3 till på G i år.....

Så spännande....
Närmast ska jag få hjälpa till och assistera när Näckrosdammens Zally Salza  blir mamma om en vecka....
Så roligt och spännande... Hon ser ut som en korv så det är några stycken...

Vi  ska ut och vandra och om pälsen växer ut under magen tar vi någon utställning oxå
..

Nu när jag kommer hem från jobbet ska Beppe få sig en egen promenad och lite extra pys mys. ....

GRATTIS IGEN CHOKLADBULLEN BEPPE RO. ....

1 kommentar:

Anonym sa...

Godkväll! Har suttit uppe hela kvällen och bara njutit med en god koppkaffe vid min sida och ett litet winerbröd med hallon sylt i mitten och bara njutit av de vackra bilder som florerar på den här livsnjutande sprudlande glada bloggen. Hade en liten tax när jag var yngre, han hette Figgo och du ska veta han var såå PIGG. Varje dag var en fröjd med denna lilla goa rackare som sällan snålade med sina svans viftningar eller vackra skall. Jag måste erkänna hur märkligt det här än må låta men när jag tittar på vackra charlies nos tänker jag att, -"det var ju en på pricken lik en sådan därnos som min lilla figgo hade". Jaa jag vet han var en tax och inte alls i samma färg, men en sak har dem gemensamt - det är båda hundar och det kan ingen ta ifrån dem. Ödmjukaste Hälsningar Inge-Borg från Östrahammar.