lördag 19 september 2015

Fröken va på sin första utställning i dag

På asarum cockerspaniel show

Tänk att lilla busfröet  kom 2a med HP av 9:o stycken, så jätte skoj..I valpklass 1..tikar
Hon va duktig och skötte sig så bra...
Fin fin kritik också



 
3 av hennes syskon va med och det va så jätte skoj att träffa dem alla och att se dem busa tillsammans.
Tack igen Anna Karin för min goa härliga BusFröken....






Tittade även på GOE wiggo,
Bus Tosca
 och sen när Gossip skulle ställas i öppenklassen, så hjälpte jag till att ställs en svart tik... ojojoj så svårt det är att ställa hundar jag inte känner..
Men men säkert nyttigt...
Så jag missade att titta på Gossip...tyvärr och inga bilder alls, kanske Ola tog....




Sen när jag skulle lägga in bilderna på datorn så hände något och hälften av bilderna försvann... däribland jag och fröken,  men tack ändå Nils-Henrik...


På hemvägen ville en flicka på tåget så gärna klappa fröken...
Mys




Inga kommentarer: