lördag 12 september 2015

smulan,Gossip, Wille och Fröken..

Bilder kommer i morgon...

Har varit i Eslöv i Dag på hundutställning....

WILLE FICK VG, Kerstin tycker det är skoj med utställningar, grattis till er...




SMULAN FICK exellent, roligt för er Erika första gången på officiell utställning...


Och
GOSSIP FICK exellent, heja Towe, bra kämpat...

Jag har ju kämpat med trimning av alla och tycker de va då fina alla tre...

Jag hade med mig Fröken på tåget ner och blev hämtad av Willes  husse på tågstatip en i Eslöv, tack så mycket,  det va mycket snällt.

Tyckte det va en bra utställningsplats. Har aldrig varit där innan, så nästa år kanske jag ställer någon också. ..

Frökens uppfödare var där Anna-Karin och det va så skoj att få visa Fröken till henne. Fröken blev så glad och pussade och kände verkligen igen henne.

Frökens pappa Gary fick Cert på utställningen, hon har en fin pappa lilla Fröken.

Vi träffade många trevliga människor och Både Fröken och jag har haft en mycket bra dag och nu är vi båda trötta...

När vi kom hem fick de stora sig en härlig skogsrunda, med lite regn och massa blåbär att äta...

Sen väl hemma  fick de stora varsitt jättegrisöra som jag köpt på utställningen och Fröken fick en höns klo....
Så alla är nöjda och glada och smaskar på Lördags godis...

Inga kommentarer: